Фандрайзинг по-новому
Цифрова дискримінація - це те, що чекає некомерційні організації, які не встигають перебудувати свою роботу і перейти в онлайн. Щоб прискорити цифрову трансформацію, можна скористатися ресурсами великих компаній, і приймати швидкі рішення. Цими та іншими радами, як працювати фандрайзерів в новому дистанційному світі, поділилася компанія Евротерминал в рамках корпоративної-соціальної відповідальності.
Прискорте перехід в онлайн
Здається, що все вже і так активно збирають пожертви онлайн. Але часто це ілюзія. Якщо подивитися, скільки коштів приносять різні канали, виявиться, що у багатьох фондів онлайн не займає лідируючу позицію. Але пандемія поставила остаточну крапку і перевела нас всіх на дистанційку. Тепер ми всі живемо онлайн. Люди, які готові робити великі пожертви, теж перемістилися в Інтернет. З цієї нової реальністю і потрібно працювати.
Раніше ще можна було не звертати уваги на якісь інструменти або технології. Зараз один з навичок успішного фандрайзера - цифрова грамотність. Треба читати, вчитися і розуміти, що таке Діджитал, як працювати в онлайн-просторі.
Те, що зараз відбувається, це кінець початку ери онлайн. Треба прийняти, що ми вже живемо в цій реальності. Причому це не просто відхід у онлайн, а догляд саме в мобільну версію онлайну. Ми звикли все замовляти за допомогою мобільних додатків. І навіть з психологічної точки зору ми вважаємо, що ноутбук - це робота, а телефон - це приватне життя.
Безпечно зберігайте дані
Завдання фандрайзера - в першу чергу залучати кошти, в тому числі збираючи та аналізуючи дані про донорів. Але ми живемо в століття цифри. І тепер важливо не тільки збирати дані про ваших прихильників, а й безпечно їх зберігати. За кордоном команди некомерційних організацій вже випускають брошури по fundraising compliance (дотримання вимог до збору коштів). Те, що в них описується, для наших фондів поки найчастіше якась ідеальна картина. Але для початку не треба боятися хоча б говорити про цю частину нашої роботи.
Потрібно розуміти, як збирати, зберігати, передавати дані, що повинно бути на сайті. Може бути, не розуміти відразу все на сто відсотків, але хоча б базис, базові знання повинні бути. Це теж тренд. Цифрова безпека повинна бути частиною культури фандрайзерів.
Думайте як користувачі
Коли ви створюєте щось нове, наприклад, запускаєте сайт або створюєте платіжну форму, ставте себе на місце користувачів. Думайте, чи буде їм зручно. Принципово нових інструментів фандрайзингу поки не з'явилося. Але є тренд на зручність - щоб людям було максимально комфортно знайомитися з вашою організацією і робити пожертвування. Якщо людина у одного фонду зробив пожертву за 20 секунд, а потім піде до вас, і йому треба буде витратити на ті ж дії три хвилини, швидше за все, він піде.
Персоналізуйте повідомлення
Ще важливо думати про людей, до яких ви звертаєтеся. Прихильники не повинні отримувати листи від організації, в яких написано «любий друже». Людина буде почувати, що він лише один з багатьох. Кожне звернення повинно бути максимально особистим. Також важливо звертати увагу на сегментацію вашої бази прихильників. Навіть якщо ви не користуєтеся CRM-системою, розділити ваших донорів по групах можна навіть в простій таблиці. Тоді кожне повідомлення буде налаштоване на певну групу прихильників і викличе більший відгук.
Працюйте з новим
Співробітникам фондам не можна сидіти в «консервній банці», важливо розуміти, що відбувається в решті світу. Фандрайзер повинен стежити за порядком. Наприклад, якщо ви працюєте з бізнесом, читайте ділові видання або слухайте ділові радіостанції, поки збираєтеся на роботу. Я стежу за курсами валют, вивчаю інвестиції, знаю, хто подається на IPO (первинне розміщення акцій) і які нагороди отримав. І тому можу когось із партнерів привітати з новим місцем в рейтингу або посадою. Людина розуміє, що за його роботою стежать, йому приємно.
Якщо фандрайзер працює з приватними особами, то можна створити календар подій з різними датами, такими як Всесвітній день доброти і аналогічними. Зарубіжні фонди дуже часто відправляють повідомлення, пов'язані зі святами і новинами. Наприклад, організації, які допомагають дітям, під час пандемії розповідали, як можна розважити дитину вдома, ділилися корисними порадами. Так прихильники відчувають, що ви не тільки просите гроші, але і піклуєтеся.
Запропонуйте бізнесу партнерство
Бізнесу стають цікаві онлайн-активності для співробітників. Компанії зіткнулися з проблемою, що їм потрібно зберігати згуртованість команди, навіть коли співробітники працюють поза офісом. Мотивація - це те, над чим постійно працює бізнес. Некомерційні організації можуть підключатися як партнери і пропонувати онлайн-заходи, які об'єднують співробітників. Корпоративна благодійність нікуди не пішла, але її теж треба вчитися переводити в Інтернет. Не треба просити компанії зробити пожертвування і розглядати їх як мішок з грошима. У бізнесу є онлайн-майданчики, і він готовий до різних колаборації на цих майданчиках.
Знайдіть ресурси на цифровизацию
У некомерційних організацій часто немає ресурсу на цифрову трансформацію, а у бізнесу є. Можна скористатися ресурсами великих компаній, щоб вирішити свої завдання. Один з не найприємніших трендів - розшарування всередині некомерційного сектора і цифрова дискримінація. Є фонди, які точно будуть далі працювати тільки за рахунок грантів. І фонди, у яких є ресурси на цифровизацию, і які більше працюють в онлайні. Останні організації більш стійкі.
LinkedIn Marketing: все, что вам нужно знать
Комментарии
Отправить комментарий