Рекомендації власників електромобілів для зменшення споживання енергії

 Багатьом водіям досі здається, що з електрокарами доводитися багато возитися: лагодити складно, заряджати ніде, електрику дороге, та й невідомо, скільки вона проїде. Але ті, хто ризикнули придбати електромобіль, навіть як друге транспортний засіб, найчастіше залишаються задоволеними покупкою. "Заправляти" автомобіль виявляється не так дорого, як кажуть. Заряджати можна як від домашньої мережі, так і майже на кожній суспільній парковці. Обслуговування на сервісі при правильній експлуатації авто не виходить у велику суму. А запас ходу виявляється достатнім, щоб при їзді по місту не згадувати про зарядку мінімум кілька днів, ділиться порадами керівник АвтоХаб Євротермінал


Як правильно заряджати електрокар

Існує думка, що рекомендується заряджати електрокар не більше ніж на 80%. Аргументується воно тим, що зарядка від 0% до 100% найбільш інтенсивно витрачає літій-іонну батарею. Однак, абсолютно всі виробники електрокарів постачають акумулятори системою захисту, що іменується як - буфер батареї. Така система захисту означає, що потужність батареї буде надана водію лише в певному відсотку. Наприклад, якщо ємність батареї була 18,4 кВт⋅ч, то водієві буде доступно 14 кВт⋅ч. Це означає, що зарядка електрокара з 0% до 100% буде схожа на зарядку з 10% до 80%. Дана система захисту значно уповільнює деградацію батареї.Джерело: http://mahno.vicktor.uol.ua/ukr/text/14856901/rekomendatsiyi-vlasnikiv-elektromobiliv-dlya-zmenshennya-spozhivannya-energiyi/


Економія батареї електромобіля під час старту

Незважаючи на достатній запас ходу, багато власників електрокарів все одно намагаються підходити до споживання заряду батареї розумно. Такий підхід дозволяє не тільки укладатися в обіцяний виробником кілометраж, але і проїжджати набагато більше. І перше, на що варто почати економити, це старт. Незважаючи на спокусу скористатися максимальним обертовим моментом прямо зі старту, потрібно пам'ятати, що плавне початок руху значно економить енергію батареї.


Правильне використання систем обігріву і охолодження

Крім цього, в залежності від пори року, варто правильно розставити пріоритети у використанні систем охолодження і обігріву салону. Наприклад, в мінусову температуру багато власників замість грубки воліють використовувати підігрівом сидіння і керма, якщо такі опції присутні в комплектації. Аналогічно обігріву, система кондиціонування також швидко витрачає запас акумулятора. У теплу пору року, по можливості, замість включення кондиціонера, рекомендується віддавати перевагу відкритим вікнам або люка.


Підвищення ефективності електрокара за рахунок зниження маси

Слід також звернути увагу і на масу електромобіля. Відсутність зайвих речей в багажнику, а також мінімальна кількість додаткових зовнішніх аксесуарів - це найпростіші способи підвищення ефективності. Особливо добре вони працюють разом з контролем тиску в шинах і грамотним складанням майбутнього маршруту. Якщо подорож планується на далекі відстань, слід по можливості уникати горбистій і гірській місцевості, а також вибрати смугу з оптимальним швидкісним режимом.


Результат оптимізації витрат енергії електромобіля

Слідуючи рекомендаціям від виробників і прислухаючись до порад власників, можна не тільки збільшити запас ходу, але і продовжити життя батареї електрокара. Звичайно, не варто припускати, що дальність ходу буде значно більше, але і переживати за зупинку через раптове розряду акумулятора не доведеться. Майже всі акумулятори мають гарантію від виробників не менше 5 років і певну кількість пробігу. У разі покупки уживаного електрокара, потрібно дізнатися, як він експлуатувався. Якщо електромобіль експлуатувався правильно, а пробіг відповідає заявленому і укладається в норму, щодо раптової зупинки або швидкої деградації батареї можна не переживати.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

7 женщин-лидеров, которые были избраны на высшие должности

Всемирная база данных достопримечательностей для путешествий и развлечений.

6 книг, які допоможуть краще зрозуміти 2021 рік. Частина 3.