Volkswagen руйнує 12 міфів про електромобілі і показує реальну картину. ЧАСТИНА 1

 Volkswagen руйнує 12 міфів про електромобілі і показує реальну картину. ЧАСТИНА 1 

Електромобілі активно виходять на світовий ринок. Багато великих бренди вже представили по одній або парі машин такого типу для потенційних покупців. Електрокар - це зручно, економічно і корисно для навколишнього середовища.



Представники компанії Volkswagen вирішили, що пора розвіяти 12 головних міфів про електромобілі, розповівши, яка ж ситуація насправді, ділиться новинами АвтоХаб Евротерминал



  1. Електромобіль - це дорого! Не всі його можуть собі дозволити

Ринкова вартість електрокара вже майже зрівнялася з ціною машини з ДВС. Такий вид транспорту стає привабливим для все більшої кількості покупців. Ціна батарей за останні 10 років впала на 80%, а часто саме вона і формує основну вартість авто. І це здешевлення - далеко не межа.


Volkswagen ID.3, наприклад, за ціною дорівнює машині Golf TDI. Важливо відзначити, що у потенційних покупців є можливість залишати заявку на отримання державного гранту, а обслуговування електрокара завжди дешевше машини з ДВС. Вартість електрики нижче, ніж ціна палива, власник платить менший податок, а інші експлуатаційні витрати - це приблизно 1/3 від суми, яку потрібно витратити на машину зі звичайною трансмісією. Таке придбання насправді дуже вигідно для більшості покупців.


  1. Мало зарядних станцій!

У розвинених країнах кількість зарядних станцій для електромобілів збільшується швидкими темпами. Наприклад, в Німеччині вже встановлено понад 17400 громадських станцій. Вони активно встановлюються на стоянках великих супермаркетів, готелів не тільки для клієнтів, але і для користування співробітників.


На карті Volkswagen We Charge відзначено 100 тисяч станцій по всій Європі, які будуть доступні в найближчому майбутньому. Сучасні електромобілі можна заряджати та будинки через розетку. Більшість власників електрокарів надходять саме так, ну або заряджають авто на роботі.


  1. Довга зарядка

Завдяки будівництву потужних станцій процес зарядки займає менше часу. Якщо це потрібно зробити в дорозі, то Volkswagen ID.3 досить поставити на зарядку на півгодини, вибравши потужність 100-250 кВт. Запас ходу збільшиться на 260 кілометрів. Під час поїздки електромобіль сам покаже місце найближчій безкоштовної зарядної станції. Побачить водій і інформацію про те, які розетки доступні. Ця інфраструктура активно розвивається, тому управління електромобілем не стає проблемою.


  1. Машина для подорожей на невеликі відстані

Якщо раніше проблема запасу ходу могла пояснити такий міф, то зараз він розвіяний. Нові електромобілі можуть проїжджати в середньому 550 кілометрів. На великих автомагістралях не важко буде знайти потужну зарядну станцію, де весь процес займе кілька хвилин.

В Європі на великих автострадах кожні 120 км є станція для зручності автомобілістів. Така інфраструктура має тенденцію до розширення, що є незаперечною перевагою для тих, хто вибрав електрокар.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

7 женщин-лидеров, которые были избраны на высшие должности

Какие европейские страны предлагают больше всего возможностей для орнитологического туризма?

Всемирная база данных достопримечательностей для путешествий и развлечений.