Volkswagen руйнує 12 міфів про електромобілі і показує реальну картину. ЧАСТИНА 2

 Volkswagen руйнує 12 міфів про електромобілі і показує реальну картину.  ЧАСТИНА 2 

  1. Електромобілі небезпечні!

Цей міф нічим не підтверджений. Розробники гарантують максимальну ступінь безпеки, все відповідає нормам, прийнятим в Німеччині та країнах Європи, ділиться новинами АвтоХаб Евротерминал


Є системи протипожежної безпеки. Це дозволяє уникнути не тільки вогню, але й ураження електричним струмом. У Volkswagen ID.3 батареї встановлені в ударопрочном блоці внизу машини. Це захищає їх від деформації. Проведені випробування підтвердили, що ризик виникнення пожежі в електромобілі нижче, ніж в машині з ДВС. Безпечний процес зарядки, його можна виконувати навіть під дощем, немає ніякого ризику.


  1. Електрокари нічого не здатні покращувати клімат

У електромобілів кращий кліматичний показник серед всіх типів приводів. Ці машини - неоціненний внесок у збереження навколишнього середовища. Вони виробляють СО2, але в набагато меншій кількості, ніж інші машини.


Електрокар експерти ставлять на один рівень з авто, які працюють на синтетичному паливі і водні. З кожним роком екологічний транспорт стає все більш актуальним і затребуваним, зростають поставки екологічно чистої енергії в мережу на найбільших ринках.


Як результат, електромобіль буде заряджатися відновлюваною енергією. Volkswagen ID.3 - це прекрасний приклад того, що автопром і великі концерни мають ресурси виробляти машини з нейтральним викидом вуглецю. Цю модель можна назвати справжнім першопрохідцем в сталої мобільності.



  1. Велика кількість електромобілів перевантажують мережу

Черговий міф повністю розвінчує той факт, що електромобілі гарантують безпечне енергозбереження.


Щоб повністю вивчити це питання, були задіяні авторитетні дослідники. Вони розглянули всі аспекти, гіпотетичні ризики і прийшли до єдиної думки - навіть поява мільйона додаткових електрокарів не зможе стати причиною порушення повноцінного і безперебійного функціонування німецької електромережі.


У рік Німеччина споживає приблизно 520 терават-годин. Якщо з'явиться відразу 1 млн електрокарів, то вони будуть споживати - 2,4 терават-годин на рік. Такий показник - лише 0,5% від попиту всієї країни. Електромережа готова до такого навантаження і її робота не зміниться.


Якщо це питання ще залишається відкритим, варто подивитися на Норвегію, яку вже називають «країною електромобілів», там немає абсолютно ніяких проблем з перевантаженнями мережі, так що це неможливо.


  1. Це прямий шлях до втрати роботи!

Для виробництва електрокарів потрібно приблизно на 30% менше зусиль, ніж в традиційному автомобілебудуванні. Це викликає стурбованість, так що з'являються чутки про скорочення робочих місць.


Повинно бути і розуміння того, що чим успішніше компанія, тим безпечніша і модернізована її робота. Volkswagen активно працює над створенням довгострокових перспектив, в яких зацікавлені тисячі співробітників концерну. Практично на всіх виробництвах цієї компанії в Німеччині виробляються машини серії ID. Важливо розуміти, що вся світова автомобільна промисловість знаходиться в процесі перетворення, реструктуризації та виробництво електрокарів - це гарантія стабільної роботи.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

7 женщин-лидеров, которые были избраны на высшие должности

Какие европейские страны предлагают больше всего возможностей для орнитологического туризма?

Всемирная база данных достопримечательностей для путешествий и развлечений.