Загальний принцип роботи електрокара
Загальний принцип роботи електрокара
Принцип роботи електромобіля - це перетворення хімічної енергії батареї в електрику, яке створює обертальний момент ротора в токопроводящей обмотці електродвигуна, який в свою чергу передає його колесам, ділиться новинами АвтоХаб Евротерминал.
Відсутність значної частини механізмів не означає, що електромобіль можна зібрати в будь-якому гаражі «на коліні». Величезні кошти виробники вкладають в розробку найбільш ємних батарей, надійних електромоторів, систем безпеки. Головний мета у створенні електромобіля - це ефективність.
Чи знаєте ви, що до сих пір ефективність сучасного турбированного двигуна внутрішнього згоряння не перевищує 30%! Решта 70% роботи мотора йдуть на нагрівання повітря, трансмісійні втрати і шкідливі викиди. В цей же час коефіцієнт корисної дії силової установки навіть самого звичайного електрокара становить мінімум 85%. Більш того, кожне наступне покоління батарей стає більш досконалим - підвищується ємність і здатність приймати більшу кількість заряду за менший час. Електродвигуни здатні розвивати крутний момент в 3-5 разів більший при оборотах 15 000-19 000 в хвилину, розганятися швидше і ефективніше гальмувати, використовуючи енергію уповільнення в зарядку батареї.
Внутрішня конструкція електричного авто
Більшість сучасних електрокарів має схожий пристрій. Розрізняються вони між собою потужністю батареї, кількістю електромоторів, аеродинамікою і внутрішнім оснащенням.
Внутрішня конструкція електричного авто
Більшість сучасних електрокарів має схожий пристрій. Розрізняються вони між собою потужністю батареї, кількістю електромоторів, аеродинамікою і внутрішнім оснащенням.
Основними елементами конструкції електромобіля є:
- Акумуляторна батарея.
- Електродвигун.
- Трансмісія.
- Бортове зарядний пристрій.
- Інвертор.
- Перетворювач постійного струму.
- Електронна система управління.
- Ходова частина.
Батарея - головний компонент електромобіля. Вона забезпечує електрикою тяговий електромотор і аксесуари транспортного засобу. В сучасних електрокарах вона розташована в підпільному просторі. Перевагою такого розміщення є низький центр тяжіння і звільнення корисного простору в салоні і багажнику.
Батарея складається з осередків, кожна з яких містить кілька десятків звичайних побутових літій-іонних батарей типу ААА. Таке рішення дозволяє швидше охолоджувати швидко нагріваються елементи. Система охолодження має множинну мережу каналів, заповнених гліколевим холодоагентом, контур руху якого пов'язаний з компактними радіаторами в передніх воздухозаборниках. З цієї причини більшість електромобілів мають абсолютно гладкий обтічний профіль. Ємність сучасних батарей в залежності від класу електромобіля складає від 40 до 100 кВт.год, що дозволяє проїжджати від 150 до 400 км на одному заряді.
Аукціони автомобілів у США - хороша можливість заощадити на покупці авто
Комментарии
Отправить комментарий