Обмеження в роботі Автопілот Tesla
Автопілот Tesla НЕ є повністю самостійним органом управління. Це скоріше функція розширене активної безпеки, ділиться Евротерминал. Тому, щоб водій міг відчувати себе спокійніше за кермом електромобіля Tesla, йому необхідно пам'ятати про низку обмежень, зазначених в інструкції з експлуатації:
- Завжди тримати руки на кермі.
- Дотримуватися середніх смуг на автомагістралі.
- При русі в житловій зоні необхідно відключати автопілот на швидкостях до 20 км / ч.
- Дотримуватися швидкісного режиму руху в місті.
- При русі в темряві, користуватися автопілотом можна тільки на шосе з чіткою розміткою і встановленими вздовж траси огорожами.
- При сильному снігопаді або дощі автопілот може некоректно розпізнавати перешкоди і знаки дорожнього руху.
Тестування безпілотних електромобілів Tesla
Сучасні автопілотні комплекси проходять мільйони годин тестування перед впровадженням у виробництво. На першому етапі інженери тестують систему на комп'ютері, закладаючі всілякі алгоритми дорожнього руху.
На іншому - система тестується на Закритому полігоні на одному з серійних автомобілів. На цьому етапі випробувачі намагають создать позаштатні ситуации, например, засліпити камери або створювати перешкоду ультразвукових датчиків. Накопичені помилки роботи системи дозволяють удосконалити ее до Відправлення автомобіля на дороги загально Користування.
При тестуванні на дорогах в потоці, автомобіль, обладнань тестових версією автопілота, супроводжують Місцеві органи полиции на заздалегідь обумовлених ділянках доріг. Інженери встановлюються в автомобіль додаткові комплекти для ОБРОБКИ информации про роботу всех систем. Спеціально навченості тест-пілот готов в будь-яку секунду втручатися в роботу системи.
Проект «АвтоХаб» от «Евротерминала» – как он выглядит и какую пользу представляет для граждан?
Комментарии
Отправить комментарий